دانلود نرم افزار کتابخانه 14 معصوم(ع)

این نرم افزار توسط کانون فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) زرقان تهیه و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت امید است که مورد رضایت مخاطبین عزیز قرار گیرد .
لطفا جهت دانلود روی لینک زیر کلیک نمایید .
حجم نرم افزار 40 مگا بایت است.
http://up.toca.ir/images/kltz9lsoy07reqynpe7o.rar

تاریخ ارسال : سه شنبه 12 دی 1391  ساعت 20 و 21 دقیقه و 25 ثانیه  | نویسنده :   مهدی ملاصادقی

بازی لاکسر (LUXOR)به چه فرا میخواند؟!

بسم الله الرحمن الرحیم

در این پست مقاله ای قرار داده ام که به بررسی بازی صددرصدماسونی لاکسور (LUXOR) پرداخته . بازی بسیار جذابی که مخاطب رو به شدت دچار اعتیاد می کنه من خودم قبل از خوندن این مقاله و اطلاع از عقاید ماسونی چند سال پیش  به این بازی اعتیاد پیدا کرده بودم  وقتی مطالبی در رابطه با عقاید و اهداف این بازی خوندم واقعا شوکه شدم و بر خودم لازم دونستم این مطلب رو انتشار بدم .صهیونیسم با سلطه بر صنعت سینما ،موسیقی ، بازی های رایانه ای و دیگر ابزارهای رسانه ای سعی در عملی کردن اهداف شیطانی و پلید خود دارد که ما به گوشه ای از آنها می پردازیم .

... به ادامه مطلب بروید ... 

LUXORیکی دیگر از مهمترین نکات صهیونیستی این بازی، جریان نقشه بازی است که اولین هدف بازی "Memphis" واقع در کشور مصر می باشد و در پی آن تسلط بر مرکز "Tyre" که واقع در فلسطین و لبنان فعلی است که اگر بخواهیم هدف بازی یعنی جریان یهودی سازی بازی را در نظر داشته باشیم، می بینیم دقیقا ...

بازی لاکسر به چه فرا میخواند؟!

شناخت اندکی که نسبت به صنعت بازی در کشور ما وجود دارد، باعث شده است تا بیشتر افراد، بازی های کامپیوتری را ویژه کودکان بدانند و آن را نوعی تفریح جهت اوقات فراغت بپندارند. حال آنکه در اکثر کشورهای جهان، این بخش از علوم ICT جزو تخصص های مهم به شمار می رود و اهمیت بسزایی دارد. هم اکنون رشته معماری و طراحی بازی های کامپیوتری در بسیاری از دانشگاه های معتبر جهان تدریس می شود و فارغ التحصیلان این رشته ها مانند میلیون ها نفر دیگر در این صنعت نوین، مشغول به کار می شوند.(1)

رسانه نو ظهور بازی های  رایانه ای  با قابلیت ها و ویژگیهای خاص خود به جرات می توان گفت که ضریب تاثیر گذاری و نفوذ خود را حتی از رسانه هایی چون سینما و تلویزیون نیز افزایش داده اند از مهمترین این ویژگیها ماهیت تعاملی بودن  بازی های رایانه ای است.

به دلیل همین ویژگی است که قرار گرفتن افراد(معولا کودکان و نوجوانان ) در معرض بازی های کامپیوتری   نگران کننده تر از قرار گرفتن آنها در معرض برنامه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی است.

زیرا این بازی ها بسیاری از اصول یادگیری مانند هم ذات پنداری (الگو سازی )،تمرین ،تکرار و پاداش و تقویت را به کار می گیرند.(2)

در بازی رایانه ای گرافیک،صدا و تعامل، ابتکار سیر داستان، کنجکاوی، پیچیدگی وتخیل، منطق، حافظه، بازتاب ها، مهارت های ریاضی، چالش حل مساله و تجسم از جمله جنبه های فنی، روانی و فردی است که بازیگران را جذب این بازی ها می کند.کار مستقل، مداومت در بازی، لذت بردن از بازی، مشارکت فعال، تعامل مشارکتی، ساختار گروهی، یادگیری، رقابت یا همکاری گروهی و فرصت های برابر در بازی ازجمله عواملی است که در فرد برای ادامه بازی ایجاد انگیزه می کند.

و دقیقا به دلیل همین خصوصیات است که به یکی ابزار تاثیر گذار غرب در راستای ناتوی فرهنگی علیه دنیای اسلام و خصوصا  انقلاب اسلامی ایران تبدیل شده است.

مقام معظم رهبری در مراسم افتتاحیه سومین کنفرانس بین‌المللی قدس و حمایت از حقوق مردم فلسطین در ساختمان اجلاس سران در تهران برگزار شد با اشاره به این موضوع فرمودند:

((امروز استکبار جهانی که رئیس جمهور کنونی آمریکا سخنگوی آن است دنیای اسلام را صریحا تهدید می‌کند و سخن از جنگ صلیبی می‌گوید، شبکه استکباری صهیونیزم و سازمان‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس در همه دنیای اسلام سرگرم فتنه انگیزی اند،... هزارها فیلم سینمایی و بازی رایانه‌ای و امثال آن با هدف زشت نمایاندن چهره اسلام و مسلمین، تولید و روانه بازارها می‌شود.))

کارکردهای فرهنگی  بازی رایانه ای
با توجه به آنچه که ذکر شد بازی های رایانه ای به شوالیه های  مجازی ،قدرتمند و جذاب  ناتوی فرهنگی و جنگ صلیبی  غرب تبدیل شد ه اند  که در حال تخریب و تغییر  تدریجی  ارزشها و هنجار های انقلاب اسلامی و جهان اسلام  هستند که در  این میان میتوان بازی هایی همچون (call of duty)  (assassin creed)و یا بازی های مانند سیمز(sims) که از طرفدارانی بی شماری در کشورمان داراست که به نوبه خود میتوان معثرترین بازیهایی نام برد که زندگی مدل امریکایی را برای مخاطب تبلیغ میکند! البته بازی های بیشماری را میتوان نام برد که از مضامین ضد دینی و ترویج خشونت و مسائل خیر اخلاقی را در خود جای داده است اما ما در این مجال اندک به یکی از بازیهایی اشاره میکنیم که طرفداران زیادی دارد و به جرات میتوان گفت که بیشترین کاربران خانگی با ان آشنایی دارند و همچنین به خاطر جذابیت و سادگی بازی و عدم خشونت در بازی در دسترس عموم قرار گرفته و به همین علت میتوان دریافت که خانواده های زیادی از این گونه بازی ها برای فرزندان خود تدارک میبیند غافل از این که این مجموعه بازی حاوی مضمونی بسیار ضد دینی و ترویج تفکرات پاگانیستی است که در نوع خود قابل توجه است!

لاکسر

 

لاکسر مجموعه ایی از  بازی های های کم حجم هستند که توسط شرکت مومبو جومبو منتشر میشود، وظیفه این شرکت  نشر وبازاریابی تعدادی از بازی های کامپیوتری است که توسط شرکتهای مانند  نینتندو ، سونی و مایکروسافت تولید میشوند ، دفتر اصلی این کمپانی در دلاس، تگزاس ایالات متحده امریکاست.(3)

 

لوگوی شرکت مومبو جومبو

این بازی بنابر آنچه در دنیای بازی مشهور است، یکی از بازی های خوش ساخت و جذاب  به شمار که بازی کن را مدتها سرگرم میکند.

اما باید گفت این بازی، با همه هیجانی که به مخاطب خود می دهد و در عین جذابیت بالای آن، به صراحت در پی اهداف صهیونیستی فراماسونری و شیطانپرستی سازندگان این بازی است که هم از لحاظ محتوای جریان بازی و هم در قالب نمادهای شیطان پرستی و فراماسونری، در راستای تحقق اهداف شوم صهیونیستی می باشد.

نقد محتوایی :

نکته قابل توجهی که در نسخه چهارم این بازی، به صراحت مشاهده می شود مسئله "یهودی سازی" خاورمیانه و به طورکلی سرزمین های اسلامی و در نتیجه کل دنیا است که با تعابیری دیگر همچون "تسخیر تمام دنیا" توسط شیطان پرستان و فراماسونری می توان نام برد.(شیطانپرستان معتقدند که دنیا تا آینده ای نه چندان دور"21 دسامبر سال 2012 میلادی" در تسخیر آنان قرار خواهد گرفت) و این بهانه ای برای سیاست های شوم مستکبران است.

 

به عبارت دیگر در نسخه چهارم این بازی به صراحت مسئله تسلط بر تمام خاورمیانه و در نتیجه تسلط بر تمام دنیا القاء می شود.

شاهد بر این مسئله، داستان و جریان بازی است که در نقشه بازی، نماد تمدّن های مختلف (مخصوصا ایران و اسلام) در دوره های مختلف بوضوح مشاهده می شود.

این مسئله را در تصویر منوی اصلی بازی و همچنین در طی بازی و نقشه مراحل (که بوضوح روی نقشه ایران و عربستان صعودی و عراق مانور داده شده)، می توان مشاهده نمود

نام هایی همچون "Teyma" که در منطقه شهر مدینه و مکه عربستان صعودی نشان داده شده و همچنین "Ninevah" "همان نینوا" که در نقشه دقیقا کربلای معلی را نشان می دهد و یا "Rey" "شهرری" که در همان شهر ری و اطراف شهر مقدس قم قرار دارد و یا "Merv" "مرو" که در نقشه دقیقا منطقه خراسان را می نمایاند و حتی "Babarius" که بنای مسجد تاج محل در هندوستان را به تصویر می کشد که مراکز بزرگ مذهبی و اسلامی جهان اسلام هستند و به صراحت نقشه ایران و عربستان و بطور کلی مناطق اسلامی به چشم می خورد.

و عباراتی همچون "City of Rey" "شهر ری" در مراحل ایرانی بازی و یا "Ninevah" نینوا(کربلای معلی) در مراحل عراق، و یا "Merv" "مرو" (خراسان ایران) شاهدی روشن بر اثبات این مدعی است.(4)

 

نکته قابل توجهی که در مراحل نخست بازی قابل ذکر است اینکه گذار از چند مرحله نخست بازی، به ترتیب هر مرحله بخشی از چشم (هوروس) را به صورت پازل در اختیار بازی کننده قرار میدهد و اخر سر این چشم به تکامل میرسد که نشان از پیشرفت شما در بازی است! (چشم "هروس" خدای پاگانیستی و شیطانی ماسونها است)

ادامه مطلب

تاریخ ارسال : سه شنبه 12 دی 1391  ساعت 16 و 34 دقیقه و 43 ثانیه  | نویسنده :   مهدی ملاصادقی

نیا نیا گل نرگس


 
نیا نیا گل نرگس، جهان که جای تو نیست
دو صد ترانه به لب ها، یکی برای تو نیست
**
نیا نیا گل نرگس، که در زلال دلی
هزار آینه نقش و، یکی ز خال تو نیست
**
نیا نیا گل نرگس، به آسمان سوگند
قسم به نام و نهادت، دلی برای تو نیست
**
نیا نیا گل نرگس، ز رنجمان تو نکاه،
کسی ز خلق و خلایق، فدای راه تو نیست
**
نیا نیا گل نرگس، بدان و آگه باش
که جای سجده گه ما، هنوز مال تو نیست
**
نیا نیا گل نرگس، به مجلس ندبه
که ندبه، ندبه خرقست، پایگاه تو نیست
**
نیا نیا گل نرگس، دعای عهد کجاست
نه این نماز جماعت به اقتدای تو نیست
**
نیا نیا گل نرگس، به جان تشنه عشق
دعا دعای ظهور است، ولی برای تو نیست
**
نیا نیا گل نرگس، سقیفه ها برپاست
ردای سبز خلافت، ولی برای تو نیست
**
نیا نیا گل نرگس، که چون علی(ع) تنها
به فجر صبح ظهورت، کسی کنار تو نیست
**
نیا نیا گل نرگس، تو را به خاک بقیع
که شهر ما، نه محیای گام های تو نیست
**
نیا نیا گل نرگس، به مادرت زهرا(س)
کسی برای شهادت به کربلای تو نیست
**
نیا نیا گل نرگس، نیا به دعوت ما
هزار نامه کوفی، یکی برای تو نیست
**
نیا نیا گل نرگس، فدا شوی مولا
برای عصر عجیبی که خواستار تو نیست

تاریخ ارسال : سه شنبه 12 دی 1391  ساعت 16 و 15 دقیقه و 06 ثانیه  | نویسنده :   مهدی ملاصادقی

تقویم ، شرمسار هزاران نیامدن

قویم ، شرمسار هزاران نیامدن

تاریخ ارسال : سه شنبه 12 دی 1391  ساعت 16 و 11 دقیقه و 07 ثانیه  | نویسنده :   مهدی ملاصادقی

نرم افزار جامع مهدویت


موضوع: نرم افزار مهدویت (جدید)
چهارشنبه سی و یکم خرداد 1391 15:5

 توضیحاتی در مورد نرم افزار مهــــدویت :

 این نرم افزار در خصوص آشنایی با حضرت بقیه الله (عج) ، سرانجام یهود بعد از ظهور ، زیارت معروف آل یاسین به همراه ترجمه فارسی ، پاسخگویی به شبهات ( چرا غیبت صغری امتداد نیافت ؟ ، آیا امام زمان (عج) با خشونت حکومت خواهد کرد ؟ ، چرا نام امامان در قرآن نیامده است ؟ ، اثبات لزوم امامت چیست ؟ ) ، چگونه برای فرج دعا کنیم ، نشانه های ظهور چیست ؟ امام زمان از نظر اهل سنت ، آشنایی با محل حکومت امام زمان (عج) مسجد سهله ، آشنایی با مسجد جمکران ، روایات شنیدنی از حضرت، اطلاعاتی جامع در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

قابل توجه است 14 حدیث از پیامبر اکرم (ص) در مورد آخرالزمان و ظهور منجی از دیگر قابلیت های نرم افزار می باشد .

نمایی از صفحات داخلی نرم افزار

برای دیدن عکسها در اندازه های بزرگتر روی آنها کلیک نمایید

نوع فشرده ساز : winrar

نوع ایمیج برنامه : Clone CD

حجم فایل : 5.85 مگابایت

{ لینک دانلود } + { لینک کمکی }

------------
  منبع:
  سایت رهبران شیعه

تاریخ ارسال : سه شنبه 12 دی 1391  ساعت 16 و 04 دقیقه و 48 ثانیه  | نویسنده :   مهدی ملاصادقی

تقوا در گفتار امام زمان علیه السلام


موضوع: گالری انتظار
پنجشنبه نهم آذر 1391 16:18

  زبـان: فــارســی        ---       نویسنده: سید حسین حسینی

نوع فایل: EXE       ---       حجم کتاب: 376 کیلوبایت

:: دانلود ::

توضیحات در ادامه مطلب ...

تاریخ ارسال : سه شنبه 12 دی 1391  ساعت 16 و 03 دقیقه و 06 ثانیه  | نویسنده :   مهدی ملاصادقی

دانشنامه

پیامبر و اهل بیت (ع)
تعداد موضوعات : 18
تعداد مطالب : 12289
جامعه و حکومت اسلامی
تعداد موضوعات : 11تعداد مطالب : 10068
عبادات اسلامی
تعداد موضوعات : 9تعداد مطالب : 3637
علوم اسلامی
تعداد موضوعات : 14
تعداد مطالب : 19385
اخلاق و تربیت اسلامی
تعداد موضوعات : 18تعداد مطالب : 2681
تعداد موضوعات : 10تعداد مطالب : 6972

تاریخ ارسال : دوشنبه 11 دی 1391  ساعت 12 و 48 دقیقه و 07 ثانیه  | نویسنده :   مهدی ملاصادقی

4فاکتور برای محاسبه طول عمر خود

 

یکی از مهمترین فاکتور ها برای محاسبه طول عمر، اندازه و مقدار گناهانی است که در زندگی مرتکب می‌شویم و هرچه قدر این گناهان بیشتر باشد، سبب کاهش عمر و یا از بین رفتن برکت از عمر و در نتیجه بیهوده زیستن می شود .

(الهی پیر بشی مادر، الهی صد و بیست ساله بشی الهی، خدا به عمرت برکت بده، الهی که جوون مرگ نشی )
اینها همه جملاتی هستند که نشانه علاقه انسان ها به عمر طولانی و با برکت است، تا این فرصت را داشته باشند که  با سعی و تلاش به آرزوهای بیشتری در زندگی دست پیدا کنند .
از اهمیت این مساله همین بس، که بشر هر روز در کابوس عمر جاویدان و طولانی به سر می برد و هر آن، در فکر اختراع و تهیه معجون و یا راهکاری برای عمر طولانی و جاویدان است.
اما آنچه مسلم است و بشر هرگز نمی تواند آن را درک کند محاسبه دقیق مدت عمر انسان هاست، چرا که این علم و تخصص تنها در اختیار خداوند متعال قرار دارد و تنها خداوند متعال است که به زمان و مکان مرگ افراد اطلاع کامل دارد:
(إِنَّ اللَّهَ عِنْدَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَ یُنَزِّلُ الْغَیْثَ وَ یَعْلَمُ ما فِی الْأَرْحامِ وَ ما تَدْری نَفْسٌ ما ذا تَکْسِبُ غَداً وَ ما تَدْری نَفْسٌ بِأَیِّ أَرْضٍ تَمُوتُ إِنَّ اللَّهَ عَلیمٌ خَبیرٌ: در حقیقت، خداست که علم [به‏] قیامت نزد اوست، و باران را فرو مى ‏فرستد، و آنچه را که در رحمهاست مى ‏داند و کسى نمى ‏داند فردا چه به دست مى‏ آورد، و کسى نمى ‏داند در کدامین سرزمین مى‏ میرد. در حقیقت، خداست [که‏] داناى آگاه است.)(لقمان: ۳۴)
در کنار همه این مجهولات که فوائد زیادی برای زندگی انسان در پی خواهد داشت، برخی از معادلات هستند که تا حدودی برای ما معلوم هستند و با حل آنها می توانیم  مدت عمر خود  را تا اندازه ای محاسبه کنیم، چرا که برای محاسبه طول عمر انسان ها معادله های مختلفی مطرح می شود که بسیاری از آنها اشتباه است و نمی توان آنچنان که باید و شاید محاسبه عمر انسان را بر عهده بگیرد.
ما در اینجا چند فاکتور مهم برای محاسبه طول عمر شما بیان می کنیم که برخی سبب افزایش و برخی دیگر سبب کاهش عمر شما خواهد شد و با  به کار بستن این موارد می توانید اطلاع اجمالی نسبت به طول عمر خود پیدا کنید:

در آنچه خداى متعال در «الواح» به موسى علیه‏السلام داد، از جمله چنین بود: … مرا و پدر و مادرت را سپاسگزارى کن، تا از نابود شدن‏ها حفظت کنم و اجلت را به تأخیر بیندازم و به تو زندگى‏اى پاک ببخشم و تو را از این زندگى به سوى بهتر از آن، ببرم

فاکتور اول: گناه
یکی از مهمترین فاکتورها برای محاسبه طول عمر، اندازه و مقدار گناهانی است که در زندگی مرتکب می شویم و هرچه قدر این گناهان بیشتر باشد، سبب کاهش عمر و یا از بین رفتن برکت از عمر و در نتیجه بیهوده زیستن می شود که در این مورد امام صادق علیه السلام می فرماید:
مَنْ یَمُوتُ بِالذُّنُوبِ أَکْثَرُ مِمَّنْ یَمُوتُ بِالآجَالِ: شمار کسانی که بر گناهان می‌میرند، بیش از کسانی است که به عمر طبیعی از این جهان می‌روند.(بحارالانوار، ج ۵، ص ۱۴۰)
همچنین امام سجاد(علیه السلام) به برخی از مصادیق گناهانی که سبب کوتاه شدن عمر انسان ها می شود اشاره می‌کند و می فرماید:
وَالذُّنُوبُ الَّتِی تُعَجِّلُ الفَناءَ قَطیعَةُ الرَّحِمِ وَالْیمینُ الْفَاجِرَةُ وَالاَقْوَالُ الکَاذِبَةُ وَالزِّناءُ وَسَدُّ طُرُقِ المُسْلِمِینَ وَادِّعاءُ الإمَامَةِ بِغَیرِ حَقٍّ: گناهانی که در نابودی [انسان] شتاب می‌کنند، [عبارتند از:] قطع رحم، سوگند دروغ، سخنان دروغ، زنا، سد کردن راه مسلمانان و به ناحق ادعا کردن امامت و رهبری.( معانی الاخبار، ص ۲۷۱)

فاکتور دوم: تغذیه
فاکتور مهم دیگری که می تواند مدت عمر شما را تا حدودی محاسبه کند، فاکتور مدیریت بر غذاهایی است که مصرف می کنید، اینکه چه نوع غذایی بخورید و به چه اندازه مصرف کنید می تواند نقش مهمی در محاسبه طول عمر شما داشته باشد.
همچنین در کنار استفاده از غذاهای سالم و مغذی مصرف به اندازه و دوری از پرخوری نیز نقش مهمی در محاسبه طول عمر شما دارد و آن قدر این مساله  از اهمیت قابل توجهی برخوردار است که خداوند متعال کسانی را که پرخوری را سرلوحه زندگی خود قرارداده اند را مورد خشم و غضب خود قرار می دهد و می فرماید:
کُلُوا مِنْ طَیِّباتِ ما رَزَقْناکُمْ وَ لا تَطْغَوْا فیهِ فَیَحِلَّ عَلَیْکُمْ غَضَبی‏ وَ مَنْ یَحْلِلْ عَلَیْهِ غَضَبی‏ فَقَدْ هَوى: از خوراکیهاى پاکیزه‏اى که روزى شما کردیم، بخورید و[لى‏] در آن زیاده‏روى مکنید که خشم من بر شما فرود آید، و هر کس خشم من بر او فرود آید، قطعاً در [ورطه‏] هلاکت افتاده است.(طه: ۸۱)
به یقین می توان گفت که کسانی که مدیریت کامل بر مصرف مواد غذایی خود را دارند از عمر بیشتری بهره مند خواهند شد.
فاکتور سوم: ارتباط موثر با دیگران
ارتباط موثر با دیگران و مخصوصا با اقوام و خویشاوندان نیز فاکتور مهم دیگری برای محاسبه طول عمر شما محسوب می شود، فاکتوری که با وجود آن می توانید یقین داشته باشید که ۳۰ سال بیشتر از آنچه تاکنون عمر خود را محاسبه کرده اید به زندگی ادامه دهید و با حذف این فاکتور مهم مجبور هستید در محاسبه عمر  مدت زیادی را  کاهش دهید:
قَالَ أَبُو عَبْدِاللهِ(علیه السلام) مَا نَعْلَمُ شَیْئاً یَزِیدُ فِی الْعُمُرِ إِلَّا صِلَةَ الرَّحِمِ حَتَّى إِنَّ الرَّجُلَ ‏یَکُونُ أَجَلُهُ ثَلَاثَ سِنِینَ فَیَکُونُ وَصُولًا لِلرَّحِمِ فَیَزِیدُ اللهُ فِی عُمُرِهِ ثَلَاثِینَ سَنَةً فَیَجْعَلُهَا ثَلَاثاً وَ ثَلَاثِینَ سَنَةً وَ یَکُونُ أَجَلُهُ ثَلَاثاً وَ ثَلَاثِینَ سَنَةً فَیَکُونُ قَاطِعاً لِلرَّحِمِ فَیَنْقُصُهُ اللهُ ثَلَاثِینَ سَنَةً وَ یَجْعَلُ أَجَلَهُ إِلَى ثَلَاثِ سِنِین: اما صادق علیه السلام: چیزی را نمی شناسم که عمر را زیاد کند به اندازه صله رحم، تا آنجا که اگر سه سال به مرگ کسى باقیمانده باشد و صله رحم کند، خداوند سى سال بر عمر او بیفزاید و زندگى او سى و سه سال گردد، و اگر قطع رحم کند، سى سال زندگى او را خداوند به سه سال تبدیل فرماید.(الکافی، ج‏۲، ص ۱۵۳)

گناهانی که در نابودی [انسان] شتاب می‌کنند، [عبارتند از:] قطع رحم، سوگند دروغ، سخنان دروغ، زنا، سد کردن راه مسلمانان و به ناحق ادعا کردن امامت و رهبری

فاکتور چهارم: پدر و مادر
پدر و مادر نیز نقش مهمی در محاسبه طول عمر شما دارند و احترام به آنها که بارها و بارها در قران کریم و روایات سفارش شده است فاکتور مهم دیگری برای محاسبه طول عمر شما خواهد بود که اگر به ندای قران کریم گوش فرا دهی:
وَ اخْفِضْ لَهُما جَناحَ الذُّلِّ مِنَ الرَّحْمَةِ وَ قُلْ رَبِّ ارْحَمْهُما کَما رَبَّیانی‏ صَغیراً : و از سر مهربانى، بال فروتنى بر آنان بگستر و بگو: «پروردگارا، آن دو را رحمت کن چنانکه مرا در خُردى پروردند.»(الإسراء: ۲۴)
و با آنها با مهربانی رفتار کنی و همیشه در صدد خوشحال کردن آنها باشی عامل مهمی در افزایش طول عمر شما خواهد بود چنانچه پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) می فرمایند:
کانَ فى ما اَعطَى اللّه‏ُ تَعالى مُوسى فِى اللواحِ… اُشکُر لى وَ لِوالِدَیکَ اَقِکَ المَتالِفَ وَ اُنسِى‏ء لَکَ فى عُمُرِکَ وَ اُحیِیکَ حَیاةً طَیِّـبَةً وَ اَقلَبَکَ اِلى خَیرِ مِنها؛ در آنچه خداى متعال در «الواح» به موسى علیه‏السلام داد، از جمله چنین بود: … مرا و پدر و مادرت را سپاسگزارى کن، تا از نابود شدن‏ها حفظت کنم و اجلت را به تأخیر بیندازم و به تو زندگى‏اى پاک ببخشم و تو را از این زندگى به سوى بهتر از آن، ببرم. (تاریخ دمشق، ج ۶۱، ص ۱۲۸)
در آخر توجه به این نکته لازم است که منظور از محاسبه مدت عمر شما اولا محاسبه دقیق نیست چانچه اشاره شد که این علم فقط مختص خداوند متعال است همچنین این محاسبه فقط در مورد اجل های غیر حتمی متصور می شود اجل هایی که   می توان آن را به وسیله  اموری که بیان شد کاهش  و یا افزایش داد، اما اجل و مرگ حتمی انسان ها را هیچ کسی نمی تواند  تغییر بدهد و ثانیه ای تأخیر پذیر نخواهد بود. با تشکر از سایت مداحی



تاریخ ارسال : شنبه 9 دی 1391  ساعت 16 و 49 دقیقه و 56 ثانیه  | نویسنده :   مهدی ملاصادقی

تشرف آقا سید مهدی قزوینی و جمعی دیگر در حله

عالم جلیل القدر، مرحوم آقا سید مهدی قزوینی (ره ) فرمودند: یكی از صلحاء وابرار حله گفت : یـك روز صـبـح از خـانه خود به قصد منزل شما خارج شدم .

در راه ، گذرم به مقام معروف به قبر امامزاده سید محمد ذی الدمعه افتاد.

نزدیك ضریح او، از خارج ،شخصی را دیدم كه چهره نیكویی داشـت ، صـورت مـبارك او درخشان و مشغول قرائت فاتحة الكتاب بود.

در او تامل كردم .

دیدم در شمایل عربی است ، ولی از اهل حله نیست .

بـا خـود گـفتم كه این مرد غریب است و به صاحب این قبر توجه كرده و كنارش ایستاده و فاتحه مـی خـوانـد، در حالی كه ما اهل این جا از كنار او می گذریم و حتی فاتحه ای هم نمی خوانیم ، لذا ایستادم و فاتحه و توحید را خواندم .

وقتی فارغ شدم ، سلام كردم .

او جواب سلام مرا داد و فرمود: ای علی ، (نام ناقل جریان برای سید مهدی قزوینی ) به زیارت سید مهدی می روی ؟ گفتم : آری .

فرمود: من نیز با تو می آیم .

 

مـقـداری كه با هم رفتیم ، فرمود: ای علی ، به خاطر ضرر و زیانی كه بر تووارد شده است غمگین نـبـاش ، زیـرا تـو مردی هستی كه خدای تعالی حج را بر توواجب كرده بود.

(ظاهرا ناقل قضیه ، در گـذشـتـه بـا ایـن كه مستطیع بوده ، به حج مشرف نشده و ضرر و زیان ، برای ایشان ، جنبه تنبیه داشته است .

) اما مال و منال ، آن هم چیزی است كه از بین می رود و باز به تو بر می گردد.

سـیـد علی می گوید: در آن سال به من ضرری رسیده بود كه احدی بر آن مطلع نشده بود، یعنی خـودم از تـرس شـهرت به ورشكستگی ، كه موجب از بین رفتن اعتبار تجاراست ، پنهان می كردم .

غـمـگـین شدم و گفتم : سبحان اللّه ، ورشكستگی من طوری شایع شده كه به دیگران هم رسیده است .

با وجود اینها، در جواب او گفتم : الحمدللّه علی كل حال .

فـرمـود: آنـچـه دارایـی از دست تو رفته به زودی بر می گردد و پس از مدتی تو به حال اول خود برمی گردی و بدهیهای خود را پرداخت خواهی كرد.

مـن سـاكت شدم و در سخن او تفكر می كردم تا آن كه به در خانه شما (سید مهدی قزوینی (ره )) رسیدیم .

من ایستادم ، او هم ایستاد.

گفتم : مولای من ، داخل شو، چون من از اهل خانه ام .

فرمود: تو داخل شو كه انا صاحب الدار، یعنی منم صاحب خانه .

(صاحب الدار ازالقاب حضرت است ) از وارد شـدن امـتـناع كردم ، اما ایشان دست مرا گرفت و به داخل خانه جلوی خودفرستاد.

وارد مـنـزل كـه شـدیم دیدیم تعدادی طلبه نشسته اند و منتظر بیرون آمدن شمااز اندرون هستند، تا درس را شـروع كنید و طبعا جای نشستن شما خالی بود و كسی در آن جا به خاطر احترام به شما ننشسته بود و فقط كتابی در آن جا گذاشته بود.

آن شـخص رفت و در آن محل (محل نشستن سید (ره )) نشست .

آنگاه كتاب رابرداشت و باز كرد.

كـتـاب شرایع تالیف محقق بود.

بعد هم از میان اوراق كتاب ، چندجزوه كه به دست خط شما بود، بیرون آورد.

(خط سید ناخوانا بود به طوری كه هركسی نمی توانست آن را بخواند) با همه اینها، آن شـخـص شـروع به خواندن جزوات نمود و به طلاب می فرمود: آیا در این مسائل تعجب نمی كنید! (این جزوه ها از اجزاءكتاب مواهب الافهام سید بود كه در شرح شرایع الاسلام است و كتابی عجیب در فن خود می باشد، اما جز شش جلد آن نوشته نشده كه از اول طهارت تا احكام اموات است ) سید مهدی قزوینی می فرماید: وقتی از اندرون خانه بیرون آمدم ، آن مرد را كه درجای من نشسته بود، دیدم .

همین كه مرا دید، برخاست و كناری نشست ، ولی من او رابه نشستن در آن مكان ملزم نمودم و دیدم كه مردی خوش منظر، زیباچهره و در لباس غریبها است .

هـمین كه نشستیم با چهره گشاده و صورتی متبسم به ایشان رو كردم تا از حالشان سؤال كنم و حـیا كردم بپرسم كه ایشان كیست و وطنش كجا است ؟ بعد هم در مساله خودمان شروع به بحث نـمـودم .

ایـشـان هـم در هـمـان مـساله به كلامی كه مانند مرواریدغلطان بود، صحبت می كرد.

سخنانش بی نهایت مرا مبهوت كرد.

یكی از طلاب گفت : ساكت شو.

تو را به این سخنان چكار؟ آن مرد تبسمی كرد وساكت شد.

وقتی بحث پایان یافت ، گفتم : از كجا به حله آمده اید؟ فرمود: از سلیمانیه .

گـفتم : كی از آن جا خارج شده اید؟ فرمود: روز گذشته بیرون آمدم .

و خارج نشدم مگروقتی كه نـجـیب پاشا فاتحانه وارد سلیمانیه شد و با شمشیر و قهر آن جا را گرفت واحمد پاشا را كه در آن جـا سـركـشـی مـی كـرد، دستگیر نمود و به جای او عبداللّه پاشابرادرش را نشاند.

(احمد پاشا در سلیمانیه از اطاعت دولت عثمانی سرپیچی كرده وخود مدعی سلطنت شده بود) مـرحـوم آقـا سید مهدی قزوینی می گوید: من از این كه خبر این فتح به حكام حله نرسیده است ، مـتفكر ماندم ، اما به ذهنم خطور نكرد كه از او بپرسم چطور گفته است دیروز از سلیمانیه خارج شدم ، در حالی كه راه بین حله و سلیمانیه بیشتر از ده روزاست آن هم برای سوار تندرو.

سـپـس آن شخص به یكی از خدام خانه دستور داد كه آب بیاورد.

خادم ظرف را گرفت كه از خم آب بردارد.

صدایش زد كه این كار را نكن ، زیرا در آن ظرف حیوان مرده ای است .

خادم در آن ظرف نگاه كرد، دید مارمولكی در آن افتاده و مرده است ، لذا در ظرف دیگری آب آورد و به ایشان داد.

وقتی آب را آشامید برای رفتن برخاست .

من هم به احترام او برخاستم .

ایشان با من خـداحـافـظی كـرد و از خانه خارج شد.

وقتی بیرون رفت ، من به طلاب گفتم : چرا خبر او را در مورد فتح سلیمانیه رد نكردید؟ آنها گفتند: شما چرا این كار را نكردید؟ در این جا حاج علی (كه در اول قضیه صحبت از او بود) مرا به آنچه در راه واقع شده بود، خبر داد.

اهل مجلس هم مرا به آنچه پیش از بیرون آمدنم واقع شده بود، خبردادند، و این كه در آن جزوه ها نظر نمود و آنها را با وجود ناخوانا بودن ، خواند و این كه از مسائل موجود در آن تعجب كرد! من گفتم : ایشان را پیدا كنید و گمان ندارم كه او را بیابید.

واللّه حضرت صاحب الامرروحی فداه بود.

طلاب با عجله به دنبال آن جناب متفرق شدند، ولی او را نیافتند و هیچ اثری به دست نیامد، گویا به آسمان بالا رفت یا به زمین فرو شد.

مـا تـاریخ آن روزی را كه از فتح سلیمانیه خبر داده بود، ضبط كردیم .

پس از ده روز،خبر بشارت فـتـح سـلـیـمانیه به حله رسید و حكام حله این مطلب را اعلام كردند ودستور دادند توپ بزنند.

(چنانچه مرسوم است كه در خبر فتوحات توپ می زنند)

 

كمال الدین ج 2، ص 92، س 13.

تاریخ ارسال : شنبه 9 دی 1391  ساعت 12 و 33 دقیقه و 47 ثانیه  | نویسنده :   مهدی ملاصادقی

انجمن حجتیه و اسلام مرفهین بی درد


یکی از نکات بسیار مهمی که امام(ره) عملا به ما آموخت این بود که اسلام را به انحاء مختلف می توان تفسیر نمود و برخی از این اشکال از بسیاری از مصادیق کفر هم بدتر است. اسلام آمریکایی، اسلام عربستانی، اسلام وهابیت و هزاران اسلام دیگر اسلامهایی نیستند که پیامبر عظیم الشأن ما برای ما ارمغان آورده است. اینها سوءاستفاده هایی است که از عنوان اسلام به عمل آمده است. یکی از اسلامهایی که بشدت امام(ره) از آن منزجر بود و معتقد بود که مروجین این نوع اسلام ضربه های بسیار طاقت فرسایی بر پیکر اسلام از این طریق وارد ساخته اند، اسلام مرفهین بی درد بود. اسلامی که با دنیاطلبی، رفاه طلبی و عافیت طلبی کاملا سازگار است.

 

کلا در جوامع دینی افراد مذهبی فراوانی را می بینیم که پیرو یک تفکر دینی هستند که با دنیای آنان هیچگونه منافات و تضادی نداشته باشد. و اصولا در مباحث روانشناسی دین و جامعه شناسی دین یکی از موضوعات بسیار مهمی که محور مباحث اندیشمندان این رشته ها است، اینست که آیا دین انسانها، زندگی و دنیای انسانها را می سازد یا زندگی و دنیای انسانها، دین آنان را رقم می زند. شاید بتوانیم ادعا کنیم که اکثریت اندیشمندان این دو رشته مدعی هستند که نظریه دوم صحیح تر است. یعنی در اکثر جوامع و در میان اکثر مردمان، این دین آنهاست که تابع زندگی و دنیای آنهاست. اندیشمندان این دو رشته معتقدند اکثر انسانها بدنبال دین می روند، بدنبال نوع تفکر و اعتقادات مذهبی خاصی می روند که تأمین کننده و توجیه گر این نوع زندگی خاصی که آنها بدنبال آن هستند، باشد. و برخی از آنها وقتی از یافتن چنین دینی ناامید می شوند، کلا به الحاد و بی دینی روی می آورند. و بقیه که دیندار مانده اند مسلم این است که به قرائتی از یک دین دست یافته اند که کلا با دنیا و زندگی مطلوب آنها سرسازگاری دارد. این مسائل که ذکر شد البته در جوامع مختلف دینی شیوع دارد، منجمله در جوامع اسلامی. لذا می بینیم همه مسلمان هستیم اما عجیب در نگرشهای مختلف مذهبی باهم تفاوت داریم. بویژ در نگاه به مسائل اقتصادی و اجتماعی. یک دسته بر اساس اعتقادات مذهبی خود معتقد می شوند که هیچ کاخی نیست که در کنار آن کوخی تشکیل نشده باشد و عده ای دیگر که خود از نظر مالی متمول هستند معتقدند که خیر، انسان می تواند ثروتمندترین افراد کره زمین هم باشد و از طرفی خالص ترین دیندار و مذهبی هم باشد و مثالهای فراوانی از این قبیل بسیار قابل ذکر است که به همین مورد خلاصه بسنده می کنیم. در هر حال نگرشهای مختلفی نسبت به دینداری و اسلام وجود دارد و انجمن حجتیه را اگر بخواهیم در یکی از این طبقه بندیها قرار دهیم باید بگوییم اکثریت قریب به اتفاق نیروهای اصلی انجمن به نوعی اسلام مرفهین عافیت طلب معتقد بودند. اسلامی که با بیشترین برخورداری از مواهب زندگی قابل جمع باشد. اسلامی که با کمترین مرارت و رنج در راه عقیده و عمل بسازد. اسلامی که داشتن کاخ های وسیع و فراخ، زندگی های اشرافی و متمولانه را کاملا توجیه کند. اسلامی که در آن از سادگی و رنج، اثر و نشانی مشاهده نمی شود.اسلامی که در آن عافیت و سلامت شخص مسلمان در هر شرایطی پیشاپیش تضمین و ضمانت شده است. اسلامی که مبارزات و جهادش از نوعی است که نه سیخ می سوزد و نه کباب. اسلامی که یک عمر دراز دنیوی و یک عشرتکده بزرگ دنیایی و از آن سوی دیگر یک عمر بینهایت اخروی و یک عشرتکده بزرگتر قیامتی را با یکدیگر، و در کنار هم برای بشر تضمین می کند. لذاست که می بینیم هواداران جدی انجمن اکثریت قریب به اتفاق آنان، هم بدنبال تأمین بهترین موقعیتهای دنیوی بودند و هم از دیگر سو با شرکت در محافل دعای ندبه و غیره و نیز تشکیل چنین جلساتی در منازل کاخ مانند خود سعی در ارضاء روحیه معنوی و نیز اکتساب ثواب اخروی بودند. مبارزات وجهاد آنان نیز از نوعی بود که کمترین مرارتها و خسارتهای جانی و مالی را برای آنان در پی داشته باشد. این نوع اسلام کجا و اسلامی که امام راحل به ما معرفی کرد کجا؟ امام(ره) به ما اسلامی را معرفی کرد که برای آن باید مرارتها کشید، جانبازی نمود، از دنیای خود گذشت، به زندگی ساده قناعت نمود تا به گوهر ایمان دست یافت و خود ایشان نمونه عملی و اعلای این نوع اسلام بودند. این اسلام با اسلام آقایانی که یک عمر را در ناز و نعمت به سر می بردند، بزرگترین سختی و مرارتی که تحمل می کنند تکان دادن لبهای مبارک برای ایراد سخنرانی مقدس مأبانه است و دنیایشان پشت قباله آخرتشان است، بسیار فاصله دارد. اسلامی که حتی با رابطه با ساواک و مدح شاه گفتن قابل جمع شدن است. اسلامی که عافیت و سلامت را شرط اول دینداری می داند. اسلامی که با هر نوع خون و خونریزی مخالفت دارد و خلاصه اسلامی که کمترین مزاحمتی برای دنیای ما فراهم نمی کند.

 

پرواضح است که این اسلام به مذاق بسیاری از متدینان خوش می آید و کم نیستند کسانی که دوست دارند در ناز و نعمت بسر ببرند، هم در خانه های آنچنانی به رفاه و آسایش مشغول باشند و هم از طرفی با قطره اشکی در دعای ندبه تمامی احساسات مذهبی خود را ارضاء و عافیت و سلامت و دینداری را یکجا به آغوش کشند.هم وجدان آسوده داشته باشند و هم دینداری آسوده و هم دنیای تأمین و مرفه. و انجمن این موقعیت را برای اعضای خود به خوبی فراهم می آورد و القاءگر، تئوریزه کننده و مروج چنین اسلامی بود. و مهم در همین نکته است. شاید بسیاری باشند که طرفدار این نوع اسلام و دینداری باشند، اما همه آنان قدرت تحمل و تئوریزه کردن این نوع دینداری را ندارند. اما علما، بزرگان و سران انجمن قدرت تئوریزه کردن این نوع دیدگاه و این نوع اسلام را داشتند و در واقع براحتی می توانستند نرم افزار آن نوع اسلامی که خیلی ها طرفدارش بودند را فراهم کنند.

 

یعنی آن دیدگاه را کاملا در قالب یک مکتب فکری قابل دفاع ریختند و برای آن شواهد و قرائن دینی مناسب نیز فراهم می آوردند. لذا اگر با یکی از سران انجمن در باب این نوع اسلام گفتگو می شد، بلافاصله مجموعه مفصلی از احادیث و روایات و آیات را برای این نوع نگرش بر مخاطب عرضه می کردند. در واقع آنان بواسطه قدرت تحلیل عقلی خود بیشتر از یک فرد عوام و معمولی امکان ضربه زدن به اسلام حقیقی را داشتند و به همین دلیل هم فعالیتهای آنان خطرناکتر بود. لیکن این امام بود که با یک عکس العمل بسیار شگفت انگیز تاریخی تمامی اوراق آن دفتر را بهم ریخت و برداشت های صحیح از اسلام محمدی صلی الله علیه وآله را بر همه ما عرضه داشت. امام نشان داد که بهشت را به بها دهند نه به بهانه. دینداری نیازمند تحمل سختی ها و مرارتها است. دین و دینداری هیچگاه در طول تاریخ خالی از مزاحم و دشمن نبوده و نیست. لذا شخص متدین برای حفظ دین و آثار و نتایج آن باید برای یکبار هم که شده، تصمیم خود را بگیرد. اگر می خواهد منتسب به دین و تدین بماند بایستی بار تکلیف و سختی را بر دوش کشد. حتی مواقعی پیش خواهد آمد که نیاز است انسان متدین جان خود را فدا سازد. امام در طی حوادث انقلاب و جنگ، حوادث 15 خرداد و پس از آن و حوادث پس از حمله دشمنان به انقلاب نظرا و عملا این نوع نگاه دیندارانه را به ما کاملا نمود. همان نگاهی که آقا امیر مومنان علیه السلام و پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله به پیروان دین خود نموده بودند. اما هیچ دوره ای خالی از متدینانی نیست که می خواهند دین را با دنیا جمع شده ببینند. درست است که هم در زمان آن بزرگواران و هم در زمان امام راحل بسیاری از جوانان و بزرگان این مرز و بوم این دیدگاه دیندارانه را پذیرفتند و با پذیرش انواع و اقسام خسارتهای مالی آب را به ریشه های دینداری رساندند، لیکن در مقابل بسیاری از آسوده دلان و رفاه طلبان نیز بودند که با توجیهات کژمدارانه دینی شانه از زیر بار مسئولیت دینی خالی کردند و امام و اسلام حقیقی را تنها گذاردند. سردمداران انجمن پیرو چنین دیدگاهی بودند، هرچند در بدنه انجمن بعضی از نیروهای پایین تر بتدریج از انجمن بریده و از سربازان مخلص انقلاب شدند.

تاریخ ارسال : شنبه 9 دی 1391  ساعت 12 و 22 دقیقه و 55 ثانیه  | نویسنده :   مهدی ملاصادقی
کل صفحات :2
1
2
«««بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
به نام خداوند بخشنده مهربان

اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن
خدایا، ولىّ‏ ات حضرت حجّه بن الحسن

صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی
که درودهاى تو بر او و بر پدرانش باد

هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ
در این لحظه و در تمام لحظات

وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ
سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر

دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ
و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى

طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا"

که خوشایند اوست ساکن زمین گردانیده،
و مدّت زمان طولانى در آن بهره‏مند سازى»»»»
سلام بر مهدی (عج) و روزی که می آید و آن روز....
آرزو دارم وقتی مهدی موعود می آید در رکاب حضرت شهید بشوم
آروز دارم وقتی حضرت می آید اگر مرا لایق دانست یکی از سربازانش باشم
آرزو دارم که با مهدویت زندگی بکنم
همین که هر روز به یادش می افتم و بغضم می گیرد
اما دیگر توان این را ندارم که از خود حرکتی بکنم
و با قدم های کوچک خود به یاری او بشتابم
گناه این مردم مانع این می شود
که کسی بتواند یار مهدی باشد
اما دلم به این خوش است که همیشه از او یاد می کنم
همیشه صدا می زنم مهدی جان!!!
آخ که فقط نام مبارکش دلم را به لرزه می اندازد
یا مهدی!! قربان چشمایت بشوم که هر روز برای گناه من گریه می کنی
تا عذاب برایم نیاید
دنیا دیگر دارد تمام می شود
ای خدای مهربان!!!
نظری به این دنیا بکن!
یا مهدی!!
نظری بر ما بنده ضعیف بکن!!!
چشم ما همیشه با اشک خود راه را برای آمدن تو شست و شو می دهد
پس بیا قبل از اینکه اشک چشم هایمان خشک شود
یا مهدی جان!!!!
بیا.............................
وبلاگ بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عجّل الله تعالی فرجه و الشریف شعبه زرقان ، با هدف ترویج فرهنگ مهدوی وبا استعانت از خداوند متعال وامدادهای حضرت ولیعصر عجّل الله تعالی فرجه و الشریف فعالیت خود را آغاز نموده است و إن شاء الله با همیاری شما عزیزان طی طریق خواهد نمود...
و اما کانون فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) :
این کانون از سال 1390 مصادف با عید سعید غدیر تحت حمایت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) فارس با حضور حاج آقا حدائق مدیریت محترم بنیاد فارس با مدیریت امام جمعه محترم شهر حاج آقا موحدی در شهر زرقان افتتاح گردید که فعالیتهای فرهنگی مهدوی را در راس برنامه های خود دارد.



اللهم عجّل لولیّك الفرج
07124224434
  لشکر رزمنده انصار المهدی موعود (عج) زرقان  
  یا مهدی  
  ادرکنی  
  بسم الله الرحمن الرحیم  
  اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ  
  وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَحْشُرْنا مَعَهُمْ  
  وَالْعَنْ أعْدائَهُمْ اَجْمَعینْ  
   
  التماس دعا  
  خدایا،توفیق فرمانبرى،و دورى از نافرمانى،و درستى نهاد و شناخت واجبات را روزى ما بدار  
  ما را به هدایت و پایدارى گرامى دار  
  و زبانمان را به راستگویى و حكمت استوار ساز  
  اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن  
  صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ  
  فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ  
  وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً  
  حَتَّی تُسْکِنَهُ اَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا"  
  برحمتک یا ارحم الراحمین  
  بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیمِ  
  أنْتَ اللهُ الَّذی لٰا إلٰهَ إلّا أنْتَ، مُبْـدِئُ الْخَلْقِ وَمُعیدُهُمْ وَأنْتَ اللهُ الَّذی لٰا إلٰهَ إلّا أنْتَ، مُدَبِّـرُ الْاُمُورِ  
  وَ بٰاعِثُ مَنْ فِی الْقُبُورِ، وَ أنْتَ اللهُ الَّذی لٰا إلٰهَ إلّا أنْتَ الْقٰابِضُ الْبٰاسِطُ  
  وَ أنْتَ الله الَّذی لٰا إلٰهَ إلّا أنْتَ، وٰارِثُ الْأرْضِ وَمَنْ عَلَیْهٰا.  
  أسْئَلُكَ بِاسْمِكَ الَّذی إذٰا دُعیتَ بِهِ أجَبْتَ، وَإذٰا سُئِلْتَ بِهِ أعْطَیْتَ  
  وَ أسْئَلُكَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ أهْلِ بَیْتِهِ، وَ بِحَقِّهِمُ الَّذی أوْجَبْتَهُ عَلیٰ نَفْسِكَ  
  أنْ تُصَلِّیَ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَ ٰالِ مُحَمَّدٍ، وَ أنْ‌ تَقْضِیَ لی حٰاجَتی، السّاعَةَ السّاعَةَ،  
  یٰا سَیِّدٰاهُ، یٰا مَوْلٰاهُ، یٰا غِیٰاثٰاهُ، أسْئَلُكَ بِكُلِّ اسْمٍ سَمَّیْتَهُ بِهِ نَفْسَكَ، وَاسْتَأْثَرْتَ  
  بِهِ فی عِلْمِ الْغَیْبِ عِنْدَكَ أنْ تُصَلِّیَ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَ ٰالِ مُحَمَّدٍ، وَ أنْ تُعَجِّلَ خَلٰاصَنٰا  
  مِنْ هٰذِهِ الشِّدَّةِ، یٰا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَالْأبْصٰار، یٰا سَمیعَ الدُّعٰآءِ،‌إنَّكَ عَلیٰ كُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ،  
  بِرَحْمَتِكَ یٰا أرْحَمَ الرّاحِمین  
یک روز می افتد ؛
آن اتفاق خوب را می گویم ...
من به افتادنی که برخاستن اوست ایمان دارم ؛
هر لحظه ، هر روز ، هر جمعه ...
اللهم عجل لولیک الفرج
  بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ  
  لا اِلهَ اِلا اللَّهُ  
  عَلَیْهِ تَوَكَّلْتُ  
  وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ  
 
  یا مهدی ادرکنی  
 السلام علی جمیع المعصومین علیهما السلام  
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ لا اِلهَ اِلا اللَّهُ عَلَیْهِ تَوَكَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ ما شآءَ اللَّهُ كانَ وَ مالَمْ یَشَاْ لَمْ یَكُنْ اَشْهَدُ اَنَّ اللَّهَ عَلى كُلِّشَیْئٍ قَدیرٌ وَ اَنَّ اللَّهَ قَدْ اَحاطَ بِكُلِّ شَیْئٍ عِلْماً اَللّهُمَّ اِنّى اَعُوذُ بِكَ مِنْ شَرِّ نَفْسى وَ مِنْ شَرِّ كُلِّ دآبّةٍ اَنْتَ اخِذٌ بِناصِیَتِها اِنَّ رَبّى عَلى صِراطٍ مُسْتَقیمٍ